Monday, March 24, 2008

....prin "Bucale"

Duminica 16.martie, plimbare prin Bucuresti
odata la 2 saptamani domnul Andrei Birsan, Preşedintele Asociaţiatiei “Bucureştiul meu drag”, organizeaza o excursie prin Bucuresti, cu scopul de a fotografia zone placute sau mai putin placute si in principal de a te intalni cu alti impatimiti in fotografie si ai excursiei
Avand ca pasiune fotografia si in dorinta de a intalni noi prieteni, m-am decis sa particip si eu..
si uite asa in duminica dimineata ma prezint la locul de intalnire la gogoserie la Uniri .. ajuns cu 5min mai devreme gasesc rpd ceilalti participanti si imediat intram in vorba.. uimiti am fost toti cand am vazut ca ne-am strans vreo 60 de persoane.. care mai vechi ..care ca si mine veniti pentru prima data..
mai multe detalii despre aceasta excursie gasiti aici



























































No comments:

Post a Comment